25 Σεπ 2014

Ερευνητικό για μέσο σταθερής τροχιάς στη Θεσσαλονίκη, 1988

Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προστασίας Περιβάλλοντος - Έρευνα σχετικά με την σκοπιμότητα, επιθυμητά χαρακτηριστικά και αναμενόμενες επιπτώσεις της δημιουργίας ενός μέσου υψηλής μεταφορικής ικανότητας επιβατών σε σταθερές τροχιές στη Θεσσαλονίκη - Θεσσαλονίκη 1988


Σχέδιο 1: Πρώτη εναλλακτική διαδρομή

Σχέδιο 2: Δεύτερη εναλλακτική διαδρομή

Σχέδιο 3: Τρίτη εναλλακτική διαδρομή

Σχέδιο 4: Προβλεπόνες χρήσεις γης

Σχέδιο 5: Προβλεπόμενη πυκνότητα πληθυσμού

Σχέδιο 6: Προβλεπόμενη ανάπτυξη ευρύτερης περιοχής


Σχέδιο 7: Ενδεικτική μορφή δικτύου Δ.Σ. με ένταξη του νέου μέσου

Σχέδιο 8: Ποσοστά μετεπιβιβαζόμενων επιβατών ΟΑΣΘ κατά περιοχή

Σχέδιο 9: Ενδεικτική τομή κατά τους άξονες Λαγκαδά και Μοναστηρίου

Σχέδιο 10: Ενδεικτική τομή κατά τους άξονες Βασ. Όλγας και Τσιμισκή

Οπτική ένταξη επιφανειακού συστήματος στην πλ. Δημοκρατίας και στις οδούς Λαγκαδά, Τσιμισκή και Εγνατία

Οπτική ένταξη επιφανειακού συστήματος στην πλ. Αγ. Σοφίας και στις οδούς Δελφών, Βασ. Όλγας και Ν. Εγνατία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.