28 Δεκ 2014

Τροπολογίες (της τελευταίας;;; στιγμής) για τον ΟΑΣΘ


ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΦΕΙΛΩΝ ΤΟΥ ΟΑΣΘ - ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΙΛΚΙΣ




Τακτοποίηση οφειλών κλπ

Σύμφωνα με καταγγελίες τακτοποιούνται άτοκα οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του οργανισμού, οι οποίες, για το διάστημα 01/01/2012 έως 31/07/2014, ξεπερνούν τα 40 εκατ. ευρώ, διαγράφονται οι προσαυξήσεις και αίρονται οι ποινικές διώξεις κατά της διοίκησης του ΟΑΣΘ.

Η αναφορά στο ΒΗΜΑ 

Εξυπηρέτηση οικισμών του νομού Κιλκίς

Σύμφωνα με το περιεχόμενο αυτής της τροπολογίας, οι οικισμοί που έχουν πρόβλημα (Νέο και Παλιό Αγιονέρι, Ανθόφυτο, Άσπρος, Αξιοχώρι κα) θα εξυπηρετούνται απ` τον ΟΑΣΘ (αστικά Θεσσαλονίκης). Η ρύθμιση θα ισχύσει πιλοτικά για ένα διάστημα δυο μηνών προκειμένου να διαπιστωθεί η ζήτηση, το κόστος κα.

Με την κατατεθείσα τροπολογία προβλέπεται η δυνατότητα εκτέλεσης δρομολογίων εκ μέρους του ΟΑΣΘ  σε οικισμούς (και) του νομού με ταυτόχρονη αποζημίωση του ΚΤΕΛ για την απώλεια τμήματος του συγκοινωνιακού του έργου και επιδότηση του ΟΑΣΘ για το έργο που θα παράσχει.

Ειδικότερα, με τις διατάξεις της  τροπολογίας:

α. Θα παρέχεται η εξυπηρέτηση όμορων δημοτικών διαμερισμάτων και οικισμών, χωρίς να απαιτείται η ίδρυση πρόσθετων γραμμών, αλλά μόνο δια σχετικής τροποποίησης υφιστάμενης διαδρομής, αν και εφόσον εκ της τροποποίησης αυτής δεν επηρεάζεται αρνητικά η παρεχόμενη εξυπηρέτηση.

β. Θα πραγματοποιηθεί δίμηνη πιλοτική εφαρμογή, για να διαπιστωθεί η ζήτηση, το πρόσθετο κόστος και κάθε συναφές θέμα.

γ. Συνάπτεται σύμβαση μεταξύ του Ο.Α.Σ.Θ. και του ΚΤΕΛ, δια της οποίας θα καθορίζονται η παρεχόμενη εξυπηρέτηση και η τυχόν αποζημίωση του ΚΤΕΛ.

δ. Η σύμβαση τίθεται σε ισχύ, μόνο μετά από έγκριση δια κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, για την έκδοση της οποίας θα λαμβάνεται υπόψη η γνώμη του Σ.Α.Σ.Θ. και της οικείας Περιφέρειας, δια της οποίας:

Θα εγκρίνεται το ύψος της καταβαλλόμενης αποζημίωσης απ’ τον Ο.Α.Σ.Θ. προς το οικείο ΚΤΕΛ.
Το ύψος της πρόσθετης αντισταθμιστικής καταβολής προς τον Ο.Α.Σ.Θ., η οποία θα ισούται με τη διαφορά των πρόσθετων λειτουργικών δαπανών αφαιρουμένων των πρόσθετων εσόδων του.
Η περίοδος ισχύος της.
«Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται η σύννομη και διαρκής συγκοινωνιακή σύνδεση  ορισμένων μη επαρκώς εξυπηρετούμενων οικισμών του νομού με τη Θεσσαλονίκη – κυρίως στα όρια του νομού- επ’ ωφελεία των πολιτών του νομού», τονίζει ο κ. Γεωργαντάς.

Η είδηση από το ΚΙΛΚΙΣ24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.