24 Μαρ 2015

Πάλι το μετρό............

O Μπουτάρης ντρέπεται [!?!?] για την κατάντια του κράτους λόγω της κατάστασης με το μετρό..... Θα έχουμε πολλά [αστεία] να παρακολουθήσουμε τον επόμενο καιρό. Δεν πιστεύω ότι θα ξεμπλοκάρει εύκολα η συνέχεια της κατασκευής της νέας "γέφυρας της Άρτας". Βέβαια, η πόλη έπρεπε να είναι συνηθισμένη σε τέτοια - για να ορισθούν οι πιο πρόσφατες λωρίδες λεωφορείων πέρασαν πάνω από 10 (ΔΕΚΑ) χρόνια από την ολοκλήρωση της πρώτης μελέτης για αυτές ως τη διαγράμμισή τους στο οδόστρωμα. Αν μια γραμμή στο δρόμο θέλει 10 χρόνια γιατί να περιμένουμε μια γραμμή κάτω από τον δρόμο να γίνει πιο γρήγορα.............

Από το voria



Μύδρους κατά της διοίκησης της Αττικό Μετρό εξαπέλυσε ο δήμαρχος της πόλης, Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος συναντήθηκε με εργαζομένους στο έργο.
«Δεν μας νοιάζει σαν πόλη αν έχετε προβλήματα τεχνικά, δομικά ή ο,τιδήποτε. Εμάς μας νοιάζει να προχωρήσει το έργο. Αν δεν μπορείτε εσείς, αφήστε κάποιον άλλο να κάνει τη δουλειά», τόνισε ο δήμαρχος, απευθυνόμενος στην Αττικό Μετρό, κατά τη διάρκεια της ομιλίας τους στους εργαζόμενους.
«Ντρέπομαι για την κατάντια του ελληνικού κράτους. Βλέπω ότι το μετρό στην Αθήνα προχωράει σαν... τρένο. Τι είμαστε εδώ και δεν προχωράει το έργο; Το μετρό της Θεσσαλονίκης υφίσταται τον κακό σχεδιασμό που είχε γίνει στην αρχή, το ότι διοικείται από μακριά, και δεν προχωράει», υπογράμμισε.
«Είτε με πρόσχημα τα αρχαία, που αποδείχθηκε ανεδαφικό, είτε με διάφορες τεχνικές ή νομικές δυσκολίες, το  έργο βρίσκεται σε τέλμα. Η Αττικό Μετρό και το υπουργείο θα έπρεπε να έχουν αντιμετωπίσει τα όποια προβλήματα, ως οφείλουν. Να σταματήσουν να κρύβονται πίσω από διάφορες δικαιολογίες και να δώσουν άμεσα την πολιτική λύση που χρειάζεται», τόνισε χαρακτηριστικά ο Γιάννης Μπουτάρης και συμπλήρωσε: “Ως δήμος, δικαιωθήκαμε για την επιμονή που δείξαμε σχετικά με τις αρχαιότητες στο σταθμό της Βενιζέλου, αφού και οι δύο αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας τονίζουν ότι οι ανασκαφές δεν εμποδίζουν την πορεία του έργου. Παρά τη λάσπη που δεχτήκαμε για χρόνια, εκείνο που ξέρω είναι ότι διασώζονται εν τέλει τα αρχαία και η πόλη θα έχει ως παρακαταθήκη έναν ακόμη θησαυρό, ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο».
O κ. Μπουτάρης γνωστοποίησε ότι έχει ήδη αποσταλεί πρόσκληση προς τους βουλευτές της Α’ Εκλογικής Περιφέρειας Θεσσαλονίκης και τους φορείς της πόλης να παρευρεθούν στην τακτική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, τη Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015, στις 16.00, για τη συζήτηση του θέματος, που περιλαμβάνεται στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης. Οι προτάσεις και τα συμπεράσματα που θα προκύψουν από την αναλυτική συζήτηση για τη συνέχιση του ζωτικής σημασίας έργου θα κατατεθούν στον αρμόδιο υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, Γιώργο Σταθάκη και τον αναπληρωτή Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστο Σπίρτζη, από ομάδα που θα δημιουργηθεί από τους συμμετέχοντες φορείς και τον δήμο Θεσσαλονίκης.
Παρόντες στη συνάντηση ήταν ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Παναγιώτης Αβραμόπουλος, ο πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης,  Παναγιώτης Τσαραμπουλίδης και ο δημοτικός σύμβουλος και επικεφαλής της δημοτικής παράταξης, “Λαϊκή Συσπείρωση”, Γιάννης Δελής.
Οι εργαζόμενοι ενημέρωσαν αναλυτικά τον δήμαρχο σχετικά με την κατάσταση του έργου και του ζήτησαν να αναλάβει πρωτοβουλία, ώστε να βρεθεί άμεση και βιώσιμη λύση. Ακόμη, τον ευχαρίστησαν για την άμεση κινητοποίησή του και τη σταθερή θέση της διοίκησης στο θέμα του μετρό, ενώ δεσμεύτηκαν για μία εποικοδομητική και διαφωτιστική παράθεση των επιχειρημάτων τους στο ερχόμενο δημοτικό συμβούλιο.
Οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν πορεία από το εργοτάξιο του μετρό στην πλατεία Αγίας Σοφίας, με κατάληξη το δημαρχείο Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της δεύτερης μέρας των κινητοποιήσεών τους και της στάσης εργασίας που είχαν σήμερα, από τις 12 το μεσημέρι ως τη λήξη της βάρδιας, ζητώντας να αποτραπούν οι απολύσεις και να συνεχιστεί το έργο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.