7 Οκτ 2015

Επιτυχημένη πρεμιέρα για την ομάδα υποστήριξης και ελέγχου του ΟΑΣΘ

Αγκάλιασαν οι επιβάτες του ΟΑΣΘ, την ομάδα υποστήριξης και ελέγχου του Οργανισμού κατά την πρώτη μέρα λειτουργίας της νέας πρότυπης υπηρεσίας. Τα μέλη της ομάδας βοήθησαν πρακτικά δεκάδες ηλικιωμένους να επιβιβαστούν και να αποβιβαστούν από τα λεωφορεία, ενώ απάντησαν και σε ερωτήσεις επιβατών που αφορούσαν σε πληροφορίες δρομολογίων.


Οι διμελείς και τριμελείς ομάδες μετακινήθηκαν με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ προκειμένου να συμβάλουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, κυρίως των ατόμων που χρήζουν βοήθειας (ηλικιωμένους, εγκύους, Α.με.Α.), την ασφάλεια των επιβατών, καθώς και την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής.

Όσον αφορά το τελευταίο σκέλος, τα μέλη της ομάδας υποστήριξης ελέγχου επιβατών πραγματοποιούν, παράλληλα μία έρευνα που αφορά το ποσοστό των επιβατών που δεν ακυρώνει εισιτήριο για να μετακινηθεί με το λεωφορείο. Να σημειωθεί, πως οι επιβάτες σχολίασαν με θέρμη την ευγένεια και τη διάθεση των μελών της νέας ομάδας που ανταποκρίθηκαν στα καθήκοντα τους. Οι επιβάτες που έκοψαν εισιτήριο δεν έκρυψαν την ικανοποίηση τους από τη νέα υπηρεσία, καθώς όπως είπαν τα χρήματα που διέθεσαν βρίσκουν ανταπόδοση.

Επιπλέον, τα μέλη της νέας υπηρεσίας κατέγραψαν τις απόψεις των επιβατών, προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα των δρομολογίων. Συμπερασματικά, οι δύο βασικές παρατηρήσεις αφορούν στις καθυστερήσεις, από πέντε έως δέκα λεπτά σε κάποια δρομολόγια, καθώς επίσης στην πληρότητα σε ορισμένες γραμμές κατά τις ώρες αιχμής. Τέλος, σημειώνεται ότι τα μέλη της ομάδας υποστήριξης και ελέγχου του ΟΑΣΘ διαθέτουν ειδικό εξοπλισμό προκειμένου να προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες στους επιβάτες, εφόσον χρειαστεί.

thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.