13 Δεκ 2015

Εθνική Στρατηγική και Εθνική Αρχιτεκτονική για τα Ευφυή Συστήματα Μεταφορών (ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ)

Από το ypodomes

Ωραία - αφού έχουμε εθνική στρατηγική και εθνική αρχιτεκτονική παρακαλώ, βεβαίως, βεβαίως, μπορώ να κοιμηθώ ήσυχα. Τώρα πια οι βλακέντιες λακκούβες και οι ηλίθιοι διπλοπαρκαρισμένοι θα εξοντώνονται ευφυώς  και εμείς θα μπορούμε να κοιμόμαστε 5 λεπτά παραπάνω κάθε μέρα!!!


















Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, στο πλαίσιο της ανάπτυξης της αναγκαίας εθνικής υποδομής για τα Ευφυή Συστήματα Μεταφορών (ΕΣΜ - ITS), προωθεί, για πρώτη φορά, την Εθνική Στρατηγική και την Εθνική Αρχιτεκτονική ΕΣΜ, με στόχο την κάλυψη των σχετικών αναγκών της χώρας μας για την δεκαετία 2015-2025.



Η Εθνική Στρατηγική για τα ΕΣΜ  εκδόθηκε το Μάρτιο του 2015 και ήδη ακολουθείται, παρέχοντας τις κατευθύνσεις και μία εθνική προτεραιοποίηση για την ανάπτυξη των ΕΣΜ.

Μετά την έκδοση της Εθνικής Στρατηγικής, το Υπουργείο και η αρμόδια Ομάδα Εργασίας, ενέτειναν τις προσπάθειες για την εκπόνηση της Εθνικής Αρχιτεκτονικής ΕΣΜ. Η  Εθνική Αρχιτεκτονική ΕΣΜ είναι βασισμένη στα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Αρχιτεκτονικής E-Frame, που  παρέχει το βασικό πλαίσιο και τα αναγκαία εργαλεία για την ανάπτυξη ολοκληρωμένων και διαλειτουργικών Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών  εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ταυτόχρονα  επιτρέπει τη συμμόρφωση με τα ισχύονται ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα και την ανάπτυξη διαλειτουργικών διεπαφών των συστημάτων, έτσι ώστε:

-να παρέχονται αδιάλειπτες υπηρεσίες, οι οποίες «συνεργάζονται» μεταξύ τους, σε εθνικό και διασυνοριακό επίπεδο,

-να επιτυγχάνονται οικονομίες κλίμακας και

-να συμβάλει στη θέσπιση, εν τέλει, μιας ανοικτής ευρωπαϊκής αγοράς συμβατών συστημάτων/υπηρεσιών.



Η εξειδίκευση της Εθνικής Αρχιτεκτονικής ΕΣΜ για την Ελλάδα επετεύχθη μέσω της αποτύπωσης των αναγκών των χρηστών (user needs), προκειμένου:
-Να λαμβάνονται υπ’ όψιν οι πραγματικές ανάγκες των χρηστών ΕΣΜ
-Η Εθνική Αρχιτεκτονική να είναι εστιασμένη στους χρήστες (user-centric), συγχρόνως προς την εμπειρία των ειδικών
-Να οικοδομηθεί συναίνεση σχετικά με τις εθνικές ανάγκες και τις προτεραιότητες

Ως μέρος της διαδικασίας εκπόνησης, το σχέδιο της Εθνικής Αρχιτεκτονικής για την Ανάπτυξη των Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών υποβάλλεται σε ανοικτή Δημόσια Διαβούλευση, έτσι ώστε, κάθε ενδιαφερόμενος να μπορεί να υποβάλλει παρατηρήσεις και προτάσεις επί του κειμένου και του τεχνικού περιεχομένου της Εθνικής Αρχιτεκτονικής ΕΣΜ.

Για να ληφθούν υπόψη, οι παρατηρήσεις ή οι προτάσεις αυτές πρέπει να κατατεθούν επώνυμα και εμπρόθεσμα, επί του εντύπου υποβολής σχολίων, στο Τμήμα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Μεταφορών του ΥΠΥΜΕΔΙ, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: PDD-secr@yme.gov.gr με την ένδειξη: «ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΡΙΣΗ – Σχόλια», το αργότερο μέχρι τις 14 Δεκεμβρίου 2015 (Πληροφορίες στο σύνδεσμο: http://www.yme.gr/?tid=1657).

Με την εφαρμογή της παρούσας Εθνικής Αρχιτεκτονικής, σε συνδυασμό και με την πρόσφατα εκδοθείσα Εθνική Στρατηγική για τα Ευφυή Συστήματα Μεταφορών, αναμένεται να δημιουργηθεί ένα ενιαίο εθνικό συνεκτικό πλαίσιο ανάπτυξης των σχετικών εφαρμογών στην Ελλάδα, διαλειτουργικό σε εθνικό, διασυνοριακό και ευρωπαϊκό επίπεδο, προς όφελος των δημοσίων αρχών, των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών αλλά και της Εθνικής Οικονομίας, με γνώμονα, πάντοτε, την εξυπηρέτηση της κοινωνίας και των πολιτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.