Μέσα στην επόμενη εβδομάδα και πιθανότατα την Πέμπτη αναμένεται να ληφθεί η απόφαση για την επανέναρξη μέρους των νυχτερινών δρομολογίων του ΟΑΣΘ, που έχουν καταργηθεί από την 1η Σεπτεμβρίου (πλην της γραμμής 78Ν ΚΤΕΛ «Μακεδονία» - Αεροδρόμιο).
Ο πρόεδρος του Οργανισμού, Χρήστος Στεφανίδης σχεδιάζει την επαναφορά 6-7 δρομολογίων, από το σύνολο των 17 που υπήρχαν πριν την κατάργησή τους, προκειμένου να λυθούν τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις μετακινήσεις των μόνιμων κατοίκων αλλά και των χιλιάδων φοιτητών της Θεσσαλονίκης.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Οργανισμού, ανέφερε ο πρόεδρος του οργανισμού, μελετούν τα δρομολόγια, προκειμένου να κρίνουν σε ποια πραγματοποιούνται οι περισσότερες ακυρώσεις εισιτηρίων, και άρα είναι πρόσφορο να επαναλειτουργήσουν. «Βλέπουμε ποιες γραμμές αξίζει να επαναφέρουμε και πώς θα βγει το κόστος. Μόλις καταλήξουμε θα περάσουμε την πρόταση από το ΔΣ και θα παρουσιάσουμε το νέο πρόγραμμα στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης», αναφέρει.
Σύμφωνα με τον κ. Στεφανίδη, ο στόχος είναι να μειωθεί το κόστος λειτουργίας των μεταμεσονύκτιων δρομολογίων περίπου στο 1 εκατ. ευρώ ετησίως, από 2,6 εκατ. ευρώ που ήταν μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου. Το εν λόγω κόστος θα καλυφθεί αποκλειστικά από τους μετόχους του Οργανισμού, καθώς δεν θα υπάρχει επιδότηση από το κράτος.
Όπως αναφέραμε και στην προηγούμενη ανάρτηση, θερμό ενδιαφέρον εξέφρασε η Crazy Holidays
για να καλύψει το κενό που έχει δημιουργηθεί από την κατάργηση των νυχτερινών δρομολογίων, η οποία έχει καταθέσει αίτημα αδειοδότησης στο υπουργείο Μεταφορών, όπου εκφράζει ενδιαφέρον για τη διεξαγωγή των εν λόγω δρομολογίων και ζητεί να ενημερωθεί για τη νομότυπη αδειοδότηση του έργου της αστικής συγκοινωνίας στον νομό Θεσσαλονίκης. Ιδού και το σχετικό έγγραφο:
Ερωτηθείς σχετικά ο κ. Στεφανίδης λέει πως «όσο υπάρχει ο ΟΑΣΘ κανένας ιδιώτης δεν μπορεί να “μπει” στην αστική συγκοινωνία. Εξάλλου, η κατάργηση των δρομολογίων συμφωνήθηκε με το ΥΠΑΝ, το οποίο επιδοτούσε μέρος των εισιτηρίων».
πηγή:voria.gr
Ο πρόεδρος του Οργανισμού, Χρήστος Στεφανίδης σχεδιάζει την επαναφορά 6-7 δρομολογίων, από το σύνολο των 17 που υπήρχαν πριν την κατάργησή τους, προκειμένου να λυθούν τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις μετακινήσεις των μόνιμων κατοίκων αλλά και των χιλιάδων φοιτητών της Θεσσαλονίκης.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Οργανισμού, ανέφερε ο πρόεδρος του οργανισμού, μελετούν τα δρομολόγια, προκειμένου να κρίνουν σε ποια πραγματοποιούνται οι περισσότερες ακυρώσεις εισιτηρίων, και άρα είναι πρόσφορο να επαναλειτουργήσουν. «Βλέπουμε ποιες γραμμές αξίζει να επαναφέρουμε και πώς θα βγει το κόστος. Μόλις καταλήξουμε θα περάσουμε την πρόταση από το ΔΣ και θα παρουσιάσουμε το νέο πρόγραμμα στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης», αναφέρει.
Σύμφωνα με τον κ. Στεφανίδη, ο στόχος είναι να μειωθεί το κόστος λειτουργίας των μεταμεσονύκτιων δρομολογίων περίπου στο 1 εκατ. ευρώ ετησίως, από 2,6 εκατ. ευρώ που ήταν μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου. Το εν λόγω κόστος θα καλυφθεί αποκλειστικά από τους μετόχους του Οργανισμού, καθώς δεν θα υπάρχει επιδότηση από το κράτος.
Όπως αναφέραμε και στην προηγούμενη ανάρτηση, θερμό ενδιαφέρον εξέφρασε η Crazy Holidays
για να καλύψει το κενό που έχει δημιουργηθεί από την κατάργηση των νυχτερινών δρομολογίων, η οποία έχει καταθέσει αίτημα αδειοδότησης στο υπουργείο Μεταφορών, όπου εκφράζει ενδιαφέρον για τη διεξαγωγή των εν λόγω δρομολογίων και ζητεί να ενημερωθεί για τη νομότυπη αδειοδότηση του έργου της αστικής συγκοινωνίας στον νομό Θεσσαλονίκης. Ιδού και το σχετικό έγγραφο:
Ερωτηθείς σχετικά ο κ. Στεφανίδης λέει πως «όσο υπάρχει ο ΟΑΣΘ κανένας ιδιώτης δεν μπορεί να “μπει” στην αστική συγκοινωνία. Εξάλλου, η κατάργηση των δρομολογίων συμφωνήθηκε με το ΥΠΑΝ, το οποίο επιδοτούσε μέρος των εισιτηρίων».
πηγή:voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.