Στο διάγραμμα φαίνονται οι θάνατοι επιβαινόντων σε αυτοκίνητα σε διάφορες κατηγορίες οδικών τροχαίων συμβάντων: εκτροπές οχήματος, νωτομετοπικές συγκρούσεις, μετωπικές συγκρούσεις, πλευρικές προσκρούσεις και άλλες συγκρούσεις για το έτος 2010.
Κατά μέσο όρο στην ΕΕ το 43% των θανάτων των επιβαινόντων στα οχήματα συμβαίνει σε εκτροπές, 26% σε μετωπικές συγκρούσεις, το 19% σε πλευρικές συγκρούσεις και 6% σε νωτομετωπική (σύγκρουση από πίσω).
Το ποσοστό των θανάτων επιβαινόντων από εκτροπή οχήματος είναι υψηλότερο στο Βέλγιο, στην Ελβετία, στην Κύπρο και στις Κάτω Χώρες. Ωστόσο, η σύγκριση είναι δύσκολη λόγω των διαφορετικών μεθόδων συλλογής δεδομένων για τα χαρακτηριστικά των συγκρούσεων.
Όσον αφορά στην Ελλάδα, το 2010 είχαμε περίπου 52% εκτροπές, 3% νωτομετωπικές συγκρούσεις, 14% μετωπικές συγκρούσεις, 25% πλευρικές συγκρούσεις και 6% άλλες.
πηγή: http://etsc.eu/wp-content/uploads/pin_flash_27_v2.pdf, σελίδα 11
Κατά μέσο όρο στην ΕΕ το 43% των θανάτων των επιβαινόντων στα οχήματα συμβαίνει σε εκτροπές, 26% σε μετωπικές συγκρούσεις, το 19% σε πλευρικές συγκρούσεις και 6% σε νωτομετωπική (σύγκρουση από πίσω).
Το ποσοστό των θανάτων επιβαινόντων από εκτροπή οχήματος είναι υψηλότερο στο Βέλγιο, στην Ελβετία, στην Κύπρο και στις Κάτω Χώρες. Ωστόσο, η σύγκριση είναι δύσκολη λόγω των διαφορετικών μεθόδων συλλογής δεδομένων για τα χαρακτηριστικά των συγκρούσεων.
Όσον αφορά στην Ελλάδα, το 2010 είχαμε περίπου 52% εκτροπές, 3% νωτομετωπικές συγκρούσεις, 14% μετωπικές συγκρούσεις, 25% πλευρικές συγκρούσεις και 6% άλλες.
πηγή: http://etsc.eu/wp-content/uploads/pin_flash_27_v2.pdf, σελίδα 11
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.