5 Μαρ 2015

Motorway safety - προτάσεις εφαρμογής νέων τεχνολογιών

Σημερινή έκθεση του Ευρωπαϊκού συμβουλίου ασφάλειας των συγκοινωνιών, (European Transport Safety Council, ETSC) για τα δεδομένα ασφάλειας στους αυτοκινητόδρομους της ΕΕ φέρνει στο προσκήνιο τις κύριες νέες τεχνολογίες που πρέπει η ΕΕ να θεσμοθετήσει ώστε να μειωθούν οι απώλειες σε αυτούς τους δρόμους (περίπου 1900 νεκροί στους αυτοκινητόδρομους όλης της ΕΕ το 2013). Οι προτάσεις είναι:


1. Συστήματα προειδοποίησης για τη χρήση ζώνης (SBR) σε όλες τις θέσεις των αυτοκινήτων. Αυτή τη στιγμή η υποχρέωση αφορά μόνο τη θέση του οδηγού. Μέχρι 60% των νεκρών σε τροχαία συμβάντα σε αυτοκινητόδρομους δεν φορούσαν ζώνη ασφαλείας!

2. Συστήματα οριοθέτησης ταχύτητας (intelligent speed assistance, ISA) στα νέα οχήματα. Η τεχνολογία αυτή έχει τη δυνατότητα να μειώσει τους θανάτους συνολικά κατά 20%.

3. Συστήματα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα κίνησης (lane departure warning systems, LDWS), επίσης στα καινούρια οχήματα. Η εκτροπή από τη λωρίδα συνήθως συμβαίνει λόγω υπνηλίας ή αφηρημάδας και είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη και για άλλα οχήματα. Είναι ήδη υποχρεωτική για τα καινούρια φορτηγά και λεωφορεία.

Το υπόλοιπο κείμενο της ανακοίνωσης του ETSC στα αγγλικά παρακάτω ή εδώ:

New safety technologies could play a major role in bringing the numbers killed on European motorways down, according to the European Transport Safety Council (ETSC), authors of a new report published today.

The new analysis of developments in motorway safety shows that, despite recent progress, around 1900 were killed on motorways in the EU in 2013.

The report cites figures from several countries showing that up to 60% of those killed in motorway collisions were not wearing a seatbelt. The authors call on the EU to require the mandatory installation of intelligent seat belt reminder systems (SBR) for all passenger seats in new cars. Currently only driver seats are required to be fitted with an SBR.

The EU is currently undertaking a review of the safety requirements that all new vehicles sold in Europe must comply with. A new proposal is expected later this year; the rules were last updated in 2009.

The authors also recommend the EU requires the installation of intelligent speed assistance (ISA) and lane departure warning systems (LDWS) in new vehicles. Assisting ISA is an overridable in-car system that uses GPS data and sign-recognition cameras to help drivers stick to speed limits. The technology could cut deaths overall by 20%. LDW systems alert the driver if they drift out of their lane, a sign of fatigue or distraction that can be fatal; it is already mandatory for new lorries and buses.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.