Συνεργασία των αυτοκινητοβιομηχανιών για να πάρουν παράταση στην παράταση για τα νέα όρια των εκπομπών αλλά και τις καλύτερες μετρήσεις.
Από το εν κινήσει
Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές συνεργάζονται στην κατεύθυνση καθυστέρησης (προσδοκούν μία αναβολή τριών ετών) της νέας νομοθεσίας που προτείνει περαιτέρω μειώσεις στις εκπομπές καυσαερίων των αυτοκινήτων τους, σύμφωνα με έγγραφο της βιομηχανίας που είδε το φως της δημοσιότητας από το Reuters. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιθυμεί να θεσπίσει αυστηρότερες δοκιμές σε μια προσπάθεια εξασφάλισης ρεαλιστικότερων συνθηκών οδήγησης από την οδήγηση σε ομαλή επιφάνεια, «σφραγίζοντας» πόρτες και παράθυρα. Θα προσπαθήσει να παρουσιάσει τις αυστηρότερες νόρμες μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2017, με τον ACEA να προβάλλει σοβαρές ενστάσεις, τονίζοντας πως κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό πριν την 1η Ιανουαρίου του 2020. Καταλήγοντας, η ανακοίνωση από τον ACEA τονίζει πως ίσως χρειαστεί μεγαλύτερη καθυστέρηση -ενός έτους- καθώς χρειάζεται αρκετός χρόνος για το σύνολο των μελών του να τεστάρουν τα νεότερα μοντέλα κάτω από τους νέους κανονισμούς.
Έρευνα της επιτροπής που δημοσιεύτηκε το 2013 κατέγραψε μία μείωση στον μ.ο. εκπομπών του CO2. Συνάντηση μεταξύ των αντιπροσώπων των κρατών μελών και της Ε.Ε. την Πέμπτη, θα αποφασίσει ποιες τεχνικές θα επιτραπούν στους κατασκευαστές να χρησιμοποιούν όταν δοκιμάζουν τα αυτοκίνητα, όπως και οι ημερομηνίες που θα παρουσιαστούν τα νέα μέτρα. Η βιομηχανία έχει ήδη κερδίσει μία παραχώρηση, καθώς η Γερμανία (έδρα των μεγαλύτερων κατασκευαστών στην Ευρώπη) ηγήθηκε καμπάνιας για την καθυστέρηση κατά ένα χρόνο της πρότασης της Επιτροπής για την καθιέρωση ορίου εκπομπών στα 95 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο από το 2020. Οι εκπομπές CO2 των καινούργιων αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκαν 2.6% (κατά μ.ο.) την περσινή χρονιά, σε 123.4 γραμμάρια/χιλιόμετρο, ξεπερνώντας τον στόχο των 130 γραμμαρίων για το 2015.
Κάτι ακόμα: γνωρίζουμε πως τα νούμερα της κατανάλωσης καυσίμου δεν είναι απολύτως ρεαλιστικά, αποτέλεσμα των τεχνικών μέτρησης σε εργαστήρια, με μεθόδους που φορές δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Οι Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις έχουν την ευκαιρία να το αλλάξουν αυτό…
Του Γιάννη Τσακίρη
Από το εν κινήσει
Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές συνεργάζονται στην κατεύθυνση καθυστέρησης (προσδοκούν μία αναβολή τριών ετών) της νέας νομοθεσίας που προτείνει περαιτέρω μειώσεις στις εκπομπές καυσαερίων των αυτοκινήτων τους, σύμφωνα με έγγραφο της βιομηχανίας που είδε το φως της δημοσιότητας από το Reuters. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιθυμεί να θεσπίσει αυστηρότερες δοκιμές σε μια προσπάθεια εξασφάλισης ρεαλιστικότερων συνθηκών οδήγησης από την οδήγηση σε ομαλή επιφάνεια, «σφραγίζοντας» πόρτες και παράθυρα. Θα προσπαθήσει να παρουσιάσει τις αυστηρότερες νόρμες μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2017, με τον ACEA να προβάλλει σοβαρές ενστάσεις, τονίζοντας πως κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό πριν την 1η Ιανουαρίου του 2020. Καταλήγοντας, η ανακοίνωση από τον ACEA τονίζει πως ίσως χρειαστεί μεγαλύτερη καθυστέρηση -ενός έτους- καθώς χρειάζεται αρκετός χρόνος για το σύνολο των μελών του να τεστάρουν τα νεότερα μοντέλα κάτω από τους νέους κανονισμούς.
Έρευνα της επιτροπής που δημοσιεύτηκε το 2013 κατέγραψε μία μείωση στον μ.ο. εκπομπών του CO2. Συνάντηση μεταξύ των αντιπροσώπων των κρατών μελών και της Ε.Ε. την Πέμπτη, θα αποφασίσει ποιες τεχνικές θα επιτραπούν στους κατασκευαστές να χρησιμοποιούν όταν δοκιμάζουν τα αυτοκίνητα, όπως και οι ημερομηνίες που θα παρουσιαστούν τα νέα μέτρα. Η βιομηχανία έχει ήδη κερδίσει μία παραχώρηση, καθώς η Γερμανία (έδρα των μεγαλύτερων κατασκευαστών στην Ευρώπη) ηγήθηκε καμπάνιας για την καθυστέρηση κατά ένα χρόνο της πρότασης της Επιτροπής για την καθιέρωση ορίου εκπομπών στα 95 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο από το 2020. Οι εκπομπές CO2 των καινούργιων αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκαν 2.6% (κατά μ.ο.) την περσινή χρονιά, σε 123.4 γραμμάρια/χιλιόμετρο, ξεπερνώντας τον στόχο των 130 γραμμαρίων για το 2015.
Κάτι ακόμα: γνωρίζουμε πως τα νούμερα της κατανάλωσης καυσίμου δεν είναι απολύτως ρεαλιστικά, αποτέλεσμα των τεχνικών μέτρησης σε εργαστήρια, με μεθόδους που φορές δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Οι Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις έχουν την ευκαιρία να το αλλάξουν αυτό…
Του Γιάννη Τσακίρη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.