Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών –δηλαδή ο κ. Χρήστος Σπίρτζης- θα αποφασίσει μετά την ολοκλήρωση του διαχειριστικού ελέγχου στον ΟΑΣΘ για την περίοδο 2010 - 2014, που βρίσκεται αυτή την περίοδο σε πλήρη εξέλιξη. Κατόπιν θα πρέπει να συνταχθεί Κοινή Υπουργική Απόφαση, την οποία πέραν του κ. Σπρίτζη θα πρέπει να υπογράψει ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος, ο οποίος μέχρι στιγμής δηλώνει πλήρη άγνοια του θέματος.
Μετά από όλα αυτά ο ΟΑΣΘ χρειάζεται γύρω στον 1,5 μήνα για να κυκλοφορήσει να νέα εισιτήρια και να μαζέψει τα παλιά. Κι αυτό διότι τα εισιτήρια του ΟΑΣΘ κατασκευάζονται από ειδικό χημικό χαρτί, που έχει καμιά δεκαριά δικλίδες ασφαλείας, ώστε να μην είναι δυνατή ούτε η παραχάραξη, ούτε η πλαστογράφηση τους. Κάτι που έχει αποδειχθεί στην πράξη αφού τέτοιους είδους φαινόμενα είναι περίπου μηδενικά στη Θεσσαλονίκη.
Σε ό,τι αφορά τις νέες τιμές των εισιτηρίων –όποτε αποφασιστούν- τα σενάρια είναι δύο:
Πρώτον, η αύξηση κατά 10% όλων των κατηγοριών εισιτηρίων, όσο δηλαδή είναι η αύξηση του ΦΠΑ στις μεταφορές.
Δεύτερον –και πιθανότερο με τα μέχρι στιγμής δεδομένα-, η μεγαλύτερη επιβάρυνση των μεμονωμένων εισιτηρίων, ώστε οι τιμές των καρτών απεριόριστων διαδρομών με διάρκεια ένα μήνα, τρεις μήνες, έξι μήνες κι ένα χρόνο να παραμείνουν σταθερό. Με αυτό τον τρόπο πιστεύουν στον ΟΑΣΘ ότι θα στρέψουν τους τακτικούς επιβάτες στις κάρτες και θα κερδίσουν ρευστότητα και περιορισμό της λαθρομετακίνησης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η σχετική άνεση στη διαχείριση της τιμής των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ προκύπτει και από την πρωτική πορεία των τιμών του πετρελαίου, που επιδρά τους τελευταίους μήνες ευεργετικά στο κόστος του Οργανισμού, που αντεπεξέρχεται στον όγκο του μεταφορικού του έργου, ακόμη και με αυξημένο ΦΠΑ.
http://voria.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.