Περιμένουμε το μετρό ότι θα βοηθήσει αλλά πάθαμε και μάθαμε από τις λαμαρίνες στην κύρια γραμμή. Μάθαμε ότι οι επιπτώσεις "κατά την κατασκευή" -που λεν και οι ΜΠΕ (μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων)- μπορεί να δαγκάνουν και μάλιστα άσχημα. Και πολύ άσχημα αν δεν καταφέρει να γίνει τελικά, να τελειώσει το ρημάδι ...
Άρχισε να δείχνει τα αντίστοιχα δόντια της και η κατασκευή της επέκτασης του μετρό προς την Καλαμαριά.
1. Μπήκε στο πρώην στρατόπεδο Φαρμάκη (δίπλα στη Νομαρχία) και πάει να φτιάξει έναν καινούριο δρόμο!!! Γιατί άραγε; Θα κλείσουν την Μοσχονησίων εντελώς; Οι φωτογραφίες από ανάρτηση της κίνησης Οικολογία-Αλληλεγγύη
Άρχισε να δείχνει τα αντίστοιχα δόντια της και η κατασκευή της επέκτασης του μετρό προς την Καλαμαριά.
1. Μπήκε στο πρώην στρατόπεδο Φαρμάκη (δίπλα στη Νομαρχία) και πάει να φτιάξει έναν καινούριο δρόμο!!! Γιατί άραγε; Θα κλείσουν την Μοσχονησίων εντελώς; Οι φωτογραφίες από ανάρτηση της κίνησης Οικολογία-Αλληλεγγύη
Και τι ακριβώς θα γίνει στα κτίρια της παλιάς ναυτικής διοίκησης;
2. Κούρεψε την νησίδα στην Πόντου. Όπως έγινε και στη Μοναστηρίου και στην Εγνατία πίσω από τη ΔΕΘ. Και αν είναι για τρία-τέσσερα χρόνια μπορεί να πει κανείς εντάξει - αλλά στην Μοναστηρίου θα κλείσει τουλάχιστον 10 χρόνια και βάλε. Και αν μετά πουν ότι δεν μπορούν να έχουν δένδρα πάνω από τον σταθμό ή την γραμμή; Ή αν τους αρέσει ο νέος δρόμος;


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.