Την πρώτη του παράταση (!!!!!) πήρε η προθεσμία για την ολοκλήρωση της τρέχουσας εργολαβίας της βελτίωσης του οδικού άξονα Θέρμη-Γαλάτιστα. Ήταν να τελειώσει τον Αύγουστο και θα πάει τώρα για Νοέμβριο 2015. Η είδηση δεν είναι ότι θα καθυστερήσει αλλά ότι θα καθυστερήσει μόνο τρεις μήνες!!! Αυτό είναι επίτευγμα.
Την πρώτη του παράταση πήρε το οδικό έργο Θέρμη-Γαλάτιστα. Συγκεκριμένα η Εγνατία Οδός ως ο φορέας υλοποίησης του αποφάσισε την κατά 3 μήνες παράταση της περαίωσης του έργου και έτσι αντί για το τέλος Αυγούστου όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο, το έργο θα ολοκληρωθεί στις 30 Νοεμβρίυ 2015. Το έργο αποτελεί μέρος της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκη-Πολύγυρος και είναι προϋπολογισμού 36 εκ.ευρώ, δημοπρατήθηκε το Φεβρουάριο του 2011 και συμβασιοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2013.
Ανάδοχος του έργου είναι η Κοινοπραξία ΤΡΙΚΑΤ ΑΕΚΤΕ- ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ με 42%. Πρόκειται για τη βελτίωση του οδικού τμήματος Θέρμης - Γαλάτιστας, σε μήκος 20,4 χλμ.. Η ανακατασκευή του τμήματος Θέρμη – Γαλάτιστα, έχει ιστορία σχεδόν τριών δεκαετιών, καθώς παλιότερα σχεδιαζόταν η δημιουργία ενός άξονα που ενώνει τη Γαλάτιστα με την Πυλαία.
Το έργο έχει χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ μέσω του επιχειρησιακού προγράμματο ενίσχυση της προσπελασιμότητας. Σε αυτή τη χρονική περίοδο έχουν ξεκινήσει να αναπτύσσονται τα εργοτάξια και να λαμβάνουν χώρα οι πρώτες εργασίες.
Από το ypodomes
Την πρώτη του παράταση πήρε το οδικό έργο Θέρμη-Γαλάτιστα. Συγκεκριμένα η Εγνατία Οδός ως ο φορέας υλοποίησης του αποφάσισε την κατά 3 μήνες παράταση της περαίωσης του έργου και έτσι αντί για το τέλος Αυγούστου όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο, το έργο θα ολοκληρωθεί στις 30 Νοεμβρίυ 2015. Το έργο αποτελεί μέρος της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκη-Πολύγυρος και είναι προϋπολογισμού 36 εκ.ευρώ, δημοπρατήθηκε το Φεβρουάριο του 2011 και συμβασιοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2013.
Ανάδοχος του έργου είναι η Κοινοπραξία ΤΡΙΚΑΤ ΑΕΚΤΕ- ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ με 42%. Πρόκειται για τη βελτίωση του οδικού τμήματος Θέρμης - Γαλάτιστας, σε μήκος 20,4 χλμ.. Η ανακατασκευή του τμήματος Θέρμη – Γαλάτιστα, έχει ιστορία σχεδόν τριών δεκαετιών, καθώς παλιότερα σχεδιαζόταν η δημιουργία ενός άξονα που ενώνει τη Γαλάτιστα με την Πυλαία.
Το έργο έχει χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ μέσω του επιχειρησιακού προγράμματο ενίσχυση της προσπελασιμότητας. Σε αυτή τη χρονική περίοδο έχουν ξεκινήσει να αναπτύσσονται τα εργοτάξια και να λαμβάνουν χώρα οι πρώτες εργασίες.
Από το ypodomes

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.